۱۳۹۱ مهر ۸, شنبه


من، "آذر ویژه" مربی بدنسازی در شهر تورنتو کانادا زندگی می کنم. ماهیت کار من به عنوان مربی ورزش این امکان را برایم فراهم نموده که همه روزه با تعداد زیادی از هموطنانم از طریق گفتگوی حضوری، تلفنی، ایمیل و facebook و وبلاگ ارتباط داشته باشم. متاسفانه از آنجا که میدانم هنوزرفتن به سالن های ورزشی برای خیلی از مردم کشورم چه درایران و چه در کشورهای دیگر دنیا به دلایل مختلف سخت است، تصمیم گرفته ام با مجموعه ای از ویدئو های کوتاه و مفید به خانه هموطنان ایرانی ام درهرنقطه ازدنیا بیایم و با زبان ساده و با صرف کمترین هزینه راه رسیدن به سلامتی و تناسب اندام را به هموطنان ایرانی ام درهرنقطه ازدنیا آموزش دهم. حرکاتی که در ویدئوهای من می بینید از سطح آسان به پیشرفته خواهد بود و برای همه خانم ها و آقایان قابل انجام است. چنانچه بعضی از هموطنان من بیماری یا محدودیت پزشکی خاصی دارند برای انجام هرگونه حرکت ورزشی ابتدا با پزشک معالج خود مشورت کنند.

"ورزش در خانه با آذر" هدیه ای است از طرف یک زن ایرانی  که همیشه ( درایران و کانادا) با وجود مشکلات زیاد کاری، مالی و خانوادگی ورزش و نحوه زندگی سالم را در اولویت زندگی اش قرار داده و امروز در سن 52 سالگی با برخورداری از سلامت جسمانی کامل و تناسب اندام می خواهد به زنان و مردان هموطنش در تمام دنیا یاد بدهد که آنها نیز می توانند تحت هر شرایطی ورزش کنند، کمتر مریض شوند و از زندگی بیشتر لذت ببرند. ویدئوهای من تقدیم به همه زنان و مردان ایرانی در هر نقطه از دنیاست که دوست دارند ورزش بدنسازی را به زبان فارسی یاد بگیرند و در خانه ورزش کنند.  


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر