۱۳۹۱ آبان ۱, دوشنبه

خانم شگفت انگیز ایرانی!


 
 
بالاخره روز 25 اگوست زمان مسابقه فرا رسید. محل مسابقه در میدان رابسون شهر ونکوور بود. من و سی و هفت خانم شرکت کننده دیگر باید ساعت 9 صبح در این محل حاضر می ‌شدیم، من تنها زن شرکت کننده از تورنتو بودم. دقایق انتظار اولیه را با کمی نگرانی و احساس تردید پشت سر گذاشتم و از خود می پرسیدم که آیا می توانم از پس کارهایی که قرار است انجام دهم برآیم بخصوص که چند خانم درشت و قوی هیکل کانادایی را در میان شرکت کنندگان دیدم!
مسابقه از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر به طول انجامید و خوشبختانه من توانستم تمامی موارد مسابقه را بدون داشتن حتی یک خطا به اتمام برسانم. نانسی لاکینگتون مسئول برگزاری مسابقه، استقبال بسیار گرمی از من نمود و مرا زن "شگفت انگیز "نامید! گزارشگر این مسابقه بارها و بارها اعلام می کرد " آذر از تورنتو ! آذر از تورنتو!"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر